Hoera 14 jaar!
Hieper de piep....Hip Hip Hooray!!! 14 jaar alweer! :)
Lieve allemaal,
Hieronder nog zomaar wat ideetjes... eigen inbreng wordt natuurlijk ook gewaardeerd.
En mocht je liever geld geven...
dan is dat ook prima en leuk.
Liefs van Kian
Sommige kaarten staan er meerder keren in, dat is geen foutje, maar ik wil er meerdere hebben voor een idee van een deck van mij : ) Onderin staan ook andere dingen dat geen losse kaarten zijn!
PS: de extra dobbelstenen zijn echt extra, dobbelstenen voor het deck gaan voor :)
Het ww is taart
Hoera 14 jaar!